Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, συμμετέχει στο e-Forum Αγροτικής Ανάπτυξης 2021, διοργανώνοντας την ημερίδα: «Αγροτική Ανάπτυξη και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», την Τετάρτη 21/04/2021 στις 18:30. Σε αυτή θα παρουσιασθούν τα δύο (2) νέα ΠΜΣ της ΣΘΕΤ που αναφέρονται στον πρωτογενή τομέα.

